ESO

En aquesta secció podreu veure un recull de la divulgació que s’ha fet a premsa, ràdio i televisió d’alguns dels treballs realitzats.

 

Premsa

Fer ciència per comunicar ciència des de primer d’ESO: aprendre a pensar, llegir, fer, parlar i escriure ciència

Segon Premi Ètica i Ciència de la Fundació Víctor Grifols i Lucas per a projecte de centre 2015

indice

El treball Fer ciència per comunicar ciència des de primer d’ESO: aprendre a pensar, llegir, fer, parlar i escriure ciència, de l’Institut Juan Manuel Zafra de Barcelona, va rebre el segon premi Ètica i Ciència de la Fundació Víctor Grífols i Lucas que es convoca per distingir projectes educatius que fomentin l’ètica en la ciència. I el diari Ara en va escriure aquest article.

La comunicació emocional del llenguatge escrit que utilitzem quan fem servir el WhatsApp

Premi Es de libro 2016 per a dues alumnes de 2n d’ESO

salma-zian-izda-cristina-manzanares-profesora-maria-del-pilar-menoyo-con-portada-que-inspiro-trabajo-investigacion-biblioteca-del-instituto-juan-manuel-zafra-barcelona-1466328831261

Generació WhatsApp Reportatge publicat el 19 de juny de 2016 al diari El Periódico de Catalunya sobre el treball realitzat per Cristina Manzanares i Salma Zian i tutoritzat per Maria del Pilar Menoyo “La comunicació emocional del llenguatge escrit que utilitzem quan fem servir el WhatsApp”

Radio

disl7tf1

L’emissora de ràdio aragonesa EsRadio Aragón ha entrevistat a la Salma, la Cristina i a la professora Mapi Menoyo, en relació amb el premi rebut per la recerca sobre el llenguatge amb emoticones en WhatsApp.

Podeu escoltar l’entrevista en aquest enllaç; a partir del minut 9 del document radiofònic.

Televisió

logo-divendres-tv3La comunicació emocional a través del WhatsApp al programa Divendres de TV3 on la Salma Zian, la Cristina Manzanares i Maria del Pilar Menoyo parlen del treball realitzat.

 

 

Estudi sobre el gust per la lectura per part d’alumnes de l’institut Juan Manuel Zafra i Escola Dovella: Alumnes de 5è de primària fins a 1r d’ESO davant la lectura de Harry Potter i Wonder

Premi Es de libro 2018 per a dues alumnes de 1r d’ESO

Anna i Mel

«Els llibres de Harry Potter i de Wonder reuneixen unes característiques que poden agradar a alumnes de 5è, 6è i 1r d’ESO tant als que no els agrada llegir com als que sí. Amb aquesta hipòtesis s’ha realitzat un estudi compartiu entre les 48 respostes de la totalitat d’alumnes de 5è i 6è de l’escola Dovella i la mateixa quantitat d’alumnes de 1r d’ESO de l’institut J. M. Zafra»

 

Anuncios